Bambanani

Stichting Vrienden van Bambanani

Growing dreams. 

Wat als je ‘s morgens niet weet of je ‘s avonds iets te eten hebt? Als je bang bent en niet weet hoe laat je ouders thuiskomen? Dan is er weinig ruimte voor mooie toekomstdromen… En juist die gunnen we ze zo! Daarom: Bambanani, Growing dreams! Een goede start voor een beter leven. 

Storytelling en social media spele een grote rol in het verspreiden van bekendheid voor de projecten van Bambanani. Het draagt bij aan de fundraising en zorgt ervoor dat dromen waargemaakt worden. 

KlantStichting Vrienden van Bambanani
OpdrachtSocial media marketing
Instagram@ friends_of_bambanani
LocatieZuid-Afrika en Vught
Bambanani

Storytelling

Een belangrijk onderdeel voor de Stichting Vrienden van Bambanani is fundraising. Door middel van donaties worden dromen gerealiseerd. Storytelling speelt hier een belangrijke rol bij. Het creëert emotionele betrokkenheid, transparantie en motivatie.

Social media

Instagram, Facebook en LinkedIn zijn de social media kanalen van Bambanani. We optimaliseren de accounts en delen verhalen, projecten, vooruitgang, beelden en dromen. Door middel van een contentkalender ontwikkelen we gerichte en relevante content voor de doelgroep. Zo ontzorgen we Bambanani op het gebied van social media.  

“Als Vrienden van Bambabani zetten we ons in voor een betere wereld voor de jongste generatie van Zuid-Afrika. Dat kan niet zonder storytelling, wat iedereen moet weten hoe je jongen kinderen in deze regio een kick-start in hun leven kunt geven. Roze Pepers helpt ons enorm daarbij met gerichte content, een goede planning en prettige samenwerking!”

Ed Rakhorst, Bambanani

Ed Rakhorst

Project- & investeringsmanager